Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2009 10:27 - в Гората
Автор: vest0noska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 604 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.07.2009 13:26










Нека прохладата на гората  бъде с теб,
така както сърцето ми, намира душата ти.

Нека шума на реката изпълни душата ти,
така както аз те прегръщам.

Нека блясъка на листата прегърне очите ти,
така както аз ги целувам.

Нека цветята целунат ръцете ти, 
така както аз ги докосвам.

...И думите  ми докоснат челото ти, 
така както аз те обичам. 
                    


                    
                                    до М...
                      http://www.metacafe.com/watch/1491750/ishtar/






 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vest0noska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 151459
Постинги: 150
Коментари: 89
Гласове: 2085
Архив